Powered By Blogger

Δευτέρα 2 Μαρτίου 2015

Προσεχως, πριγκιπισσα


 

 Mπορεί να μου πάρει μερες, μήνες, χρόνο η και χρονια αλλα θα γίνω ειναι μια υπόσχεση που την χρωστάω στον εαυτό μου....

Οχι δεν παραλογιζομαι,και ουτε το φαντάζομαι οπως ακούγεται, ας πούμε δεν ονειρεύομαι τεραστιο παλάτι, μακρυά φορέματα, στεμα και πριγκιππα με άσπρο άλογο ....

Γιατι πριγκίπισσα ,με πριγκίπισσα διαφέρει, ας πούμε δεν ονειρεύομαι να περπατάω στον δρόμο και να λένε η μαμάδες στα παιδάκια τους "αααα κοιτά μια πριγκίπισσα",ονειρεύομαι να περπατάω στο δρόμο και να νιώθω εγω η ίδια ετσι και σκασιλα μου αν θα με κοιτάνε η θα με θαυμάζουν...


Πριγκίπισσα χωρις παλάτι δεν υπαρχει και δεν έχετε και άδικο, το παλάτι μου λοιπον θελω να ειναι μικρό, οχι πολυ μικρό, φυσιολογικό και σε διαμέρισμα βολεύομαι αρκεί καθε τοίχος να εκπέμπει ευτυχεια και ας εχει μια σαλοκουζινα ενα μπάνιο και ενα υπνοδωμάτιο....θα εχω ενα μεγάλο σκύλο ο οποίος θα πιάνει οτι του πετάω, θα μου δίνει το πόδι του, και θα κανει κολοτουμπες...

Οσο για τον πριγκιπα μου, θα ειναι πιο ομορφος απο οτι εχω φανταστεί, θα με προσέχει και θα με αγαπά απεριόριστα, θα ειναι παντα εκει γιατι πραγματικός πρίγκιπας ειναι αυτος που μένει, δεν εχει νόημα να ψάχνεις τον πριγκιπα σε ανθρώπους που σε άφησαν, σε πλήγωσαν, σε πούλησαν, ο πρίγκιπας σου ειναι αυτος που σε ολη την διάρκεια του παραμυθιού ηταν εκει οχι εκείνος με τις γκεστ εμφανίσεις που επέρνες όρκο οτι ηρθε για να μείνει, αλλα αυτος ηρθε για να φύγει παλι...Ειναι αυτος που οταν σε είδε αβαφη, αχτενιστη, με της ξεχαρβαλωμενες μπιζαμες να τις πατάς,σε πηρε αγκαλιά και φώναζε "εχω την πιο όμορφη πριγκίπισσα,του κόσμου" και ας γκρινιάζες να σε αφησει μην και σε πιάσει ναυτία....!


Ισως αυτα που ονειρευόμαστε, να τα εχουμε ήδη απλα ειναι τοσο σπουδαια που αρνούμαστε να τα αποδεχτούμε ισως να εχουμε γεννηθεί πριγκίπισσες και να προσπαθούμε σε ολη μας την ζωή να γίνουμε κατι που ήδη ειμαστε,το θεμα ειναι να καταλάβεις, να νιώσεις, και να αισθανθείς αυτη την απέραντη ευτυχεια που σου προσφέρει η ζωή, να αγαπησεις καθε τι διπλα σου, να το βαφτίσεις πριγκιπικο και να ζήσεις τοσο ευτυχισμένη μεσα του που οταν  σε ρωτάνε τι ήθελες να γίνεις οταν ησουν μικρή να άπαντας "ηθελα αυτο που ήμουν παντα,αληθινή πριγκίπισσα "!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου