Powered By Blogger

Σάββατο 11 Απριλίου 2015

Τελευταια φορα

 
 
 
 
 
 -Θα σε ξαναδώ;
-Πρεπει να το βάλεις καλα στο μυαλό σου,
 ειναι η τελευταία φορα.
-Η τελευταία φορα...
-Ξερεις πως δε γίνεται αλλιως...
- Το μονο που ξερω εγω ειναι, οτι θελω να εισαι εδω, οτι δεν θελω να ειναι η τελευταία φορα ,οτι δεν θελω να ζω αν ξερω οτι δεν μπορω να σε βλεπω, να σε αγγίζω, να σου μιλάω...Και απορώ ,αληθεια απορώ πως μπορεις να αναγκάσεις τον εαυτό σου να κανει κατι, το οποίο δε θέλει, μονο και μονο επειδη πρεπει...; Γιατι θελεις να με ξαναδείς, το βλεπω στα ματια σου,στα φιλια σου,στα χάδια σου,στα σημάδια που αφηνεις στο σώμα μου ετσι οπως σφιγγεις το κορμί μου πανω στο δικο σου,σαν να μην θες να με αφησεις με κρατάς,και τωρα μου λες πως δεν θα σε ξαναδώ,για πιο λόγο,γιατι τα πρεπει να ειναι πανω απο τα θελω σου;;;πες μου μονο γιατι;
- Μην το κανεις πιο δύσκολο...
- Για μενα δεν γίνεται να γινει πιο δύσκολο....
-Να προσεχεις...
-Θα σε περιμενω...
-Μη με περιμενεις ματια μου... Καθε μερα που θα προσπαθώ να ειμαι μακρυά απο σενα θα χάνω εμενα, ωσπου θα γίνουμε άγνωστοι εμεις οι δυο, και αν κατι σου θυμίζουν τα ματια μου,θα ναι που πιστέψες σε μας...
-και παντα θα πιστευω...
-Σαγαπησα...
-Ακόμη σαγαπω...
-Για παντα θα σαγαπω...
                                           
                                                                                           Αντιο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου