Powered By Blogger

Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2015

Λογια λογια λογια

 





Οι άνθρωποι λένε λόγια...λόγια που δε πρεπει να πουν ... Λόγια που δεν θέλουν να πουν,.. Λόγια που δεν τα εννοούν... Δεν ξερω τι μας κανει να λέμε περισσότερα απο όσα πρεπει,ισως η αναγκη του ακροατή μας για ψεύτικα,αλλα μεγάλα ακούσματα,πάντως λέμε λέμε λέμε... Καλώς η κακώς κρατάω ημερολόγιο,ετσι με ενα ξεφύλλισμα μπορω να σου πω ακριβώς τι με πλήγωσε χρονια πριν και ποιος ακριβώς ηταν αυτος που το εκανε,μπορω να σου πω μάλιστα ακριβώς και τι εκανε,άλλοι έχουν την μνήμη τους,και άλλοι την καρδιά τους να θυμάται!!!

  Το θέμα ειναι οτι αυτόν που θα σου πει θα σαγαπω για παντα δεν θα το ξεχάσεις,ουτε ομως θα ξεχάσεις πως λίγες μερες μετα δε θυμώταν οχι μονο τον όρκο του,αλλα ουτε και το όνομα σου!

  Ειχα μια σχέση κάποτε με εναν τύπο που μαγαπουσε οσο τιποτα οπως ελεγε,ήμουν το κοριτσακι του και δεν θα με άφηνε ο κόσμος να χαλασει και ενώ ζούσαμε το "κρουαζιέρα θα σε παω γιατι σε νοιάζομαι κ σαγαπαω"και ενω είχε καταφέρει να με κανει να ανοίξω καθε κρυμμένη πτυχή του ειναι μου,μου έρχεται ενα μνμ που μπορω να σας το παραθέσω ακριβώς τι έγραφε,αλλωστε ενω το μπλοκ μου ειναι απο τα πολυ διάσημα δεν πιστεύω να το διαβάζει...

 "κοριτσακι μου σαγαπαω οσο τιποτα,αλλα αγαπω σημαίνει μπορω να σε κανω ευτυχισμένη κ μαζι μου μονο δυστυχισμένη μπορεις να εισαι" ...

Παραπαπαμ,τι ειπε ο άνθρωπος του θεού..?Τι συμβαίνει..?Εγω άλλη ιστορία ζω η ρουφιανα..?Μια χαρα δεν είμασταν,τι ηταν αυτο λοιπον που θα με εκανε δυστυχισμένη..?Η απάντηση ηρθε δυο μερες αργότερα...Ηταν μελαχρινή,ελαφρώς πιο κοντή,με μια γυάλαμπούκα να ( να σημειώσω οτι δεν εχω τιποτα με τα κοριτσια με γυαλιά,εκτός αν εχουμε τον ίδιο γκόμενο παράλληλα,που τότε,λιγο με ενοχλούν)και άσχημη δε την έλεγες,αλλα αν με ρωτάς,οχι δεν θα άφηνα τη μπουκλα μου,ουτε τα υπέροχα μου χείλη,ουτε το φιδισιο μου κορμί,για να μπλέξω μαζι της!

Και ετσι λοιπον,για τους ακροατές που συνδέθηκαν τωρα,η ιστορία πήγε ως εξής....
Δευτέρα -->σαγαπω
Τριτη-->δεν μπορούμε να ειμαστε μαζι!
Τέταρτη-->ηταν με άλλη!

Για λίγα χρονια δεν θυμάμαι τι εγινε,γιατι έμπλεξα με τα ναρκωτικά μετα με αποτοξινωσεις και τέτοια,οπότε οταν συνήλθα,αποφασισα οτι πρεπει να παρω την ζωή στα χέρια μου ετσι καθώς άλλη λύση δεν έβρισκα και να τον ξεπεράσω μου φαινόταν αδιανόητο,τον έστειλα μακρυά ναι ναι πλ καλα ακούσατε η δική μου λοιπον ιστορια ήταν λιγάκη διαφορετική.

Δευτέρα-->σαγαπω
Τριτη-->μπορούμε να ειμαστε μαζι,αλλα πρεπει να εργαστώ στη ξενιτια,να μάζεψω λεφτά,και να γυρισω να μεγαλώσουμε τα παιδια που δεν είχαμε...Ετσι με βόλευε,ετσι ήμουν ευτυχισμένη,ετσι και εγινε...Ωσπου εκει στη ξενύχτια που ηταν και καθώς ειχα απαγορέψει φίλες,γνωστές και άγνωστες να μου μιλανε γι αυτόν,και ηταν και η απόσταση μεγάλη,και δεν ειχα και χρόνο με το μπλοκ και την πολυάσχολη ζωή μου να τον παρω ενα τηλ. ,ουτε και αυτος να πάρει έμενα,ετσι μια μερα ξύπνησα και τον ξεπέρασα,ετσι απλα ....!

 Τα χρονια πέρασαν,παραπέρασαν να μην σου πω,το ζευγάρι που τοσο με πλήγωνε,τωρα δεν με άγγιζε,αλλα προχθές που καθόμουν σε ενα καφε λιγο πιο κατω απο το σπιτι μου άκουσα κάτι κοτσομπολια του τύπου, πως ενω ειναι ερωτευμενοι,τρελαμενοι,και ευτυχισμενοι, η τυπισα με τα γυαλιά φεύγει και μένει τωρα μακρυά... Χαμογέλασα,οχι γιατι πήρα το αίμα μου πισω δεν με ένοιαζε πια και εκδικητική δε με λες,αλλα γιατι τελικα η ζωή μας ειναι ένας μεγάλος κύκλος και ολη θα περάσουμε ακριβώς απο τς ίδιες καταστάσεις θα γελάσουμε και θα πονεσουμε για τα ίδια ακριβώς πραγματα... Και οταν εσενα δε θα σε νοιάζει πια,αυτοί που σε πονεσαν θα πονάνε για ακριβώς τα ίδια πραγματα που πονέσες τότε ...κ εσυ θα θυμασαι τα λογια και θα γελας!

Λόγια λόγια λόγια...ακούσαμε θα σαγαπω για παντα κ συνεχίσαμε χωρις αυτόν που μας το ψυθίρισε ... Ομως συνεχισαμε ! Θα σε κρατάω εγω μας ειπε κάποιος αλλος ,και δεν μας άγγιξε ποτε...Ομως συνεχισαμε ! Θα μαι παντα διπλα σου καποιος τριτος,και δεν εχουμε καμία κοινη ανάμνηση πια..Ομως συνεχίσαμε ! Αρα ισως αυτο να ειναι το μονο που εχει πραγματική σημασία,όσα λόγια και να σου πει κάποιος η μαγκιά ειναι να συνεχίσεις...γιατι έμαθες να πιστεύεις με σιγουριά σε εσενα και να ζεις χώρις στηρίγματα και ψεύτικες αναπνοής,χωρις λόγια,να ζεις με εσενα...να ζεις για σενα....!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου