Powered By Blogger

Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2015

Και αγαπω ολο τον κοσμο

 

 


 Δεν ξερω,ισως και εγω να ειμαι ιδιαίτερα υπερβολική αλλωστε η μαμα μου,μου λεει καθε φορα που αναφέρω την γνώμη μου για κάποιον,οτι η γνώμη μου δεν μετράει καθώς αγαπω όλο τον κοσμο...η αληθεια ειναι πως ναι αγαπω σχεδόν όλους τους ανθρώπους που εχω γνωρίσει...Θα μου πεις,να το και το σχεδόν Αννουλα (ε ναι βρε κοριτσια,το να σας πω οτι με τις πρώην και επόμενες των εκάστοτε φίλων μου,αγαπιόμαστε παραφορα,θα μου πείτε"αι μωρή,γράφεις μπούρδες και εμεις τις διαβάζουμε")ένταξη,ωραια,αυτη την κατηγορία δεν την λατρευω αλλα ουτε και τις μισώ σε καμία περίπτωση δεν θα ευχόμουν κάτι κακό...οκ το να καραφλιασει και να την κουτσούλανε τα περιστέρια που ειχα ευχηθεί για κάποια δεν το εννοουσα,δηλαδή δεν εννοουσα το να καραφλιασει το να την κουτσούλησουν τα περιστέρια δεν το θεωρώ κακο και δεν το περνώ πισω ...Οχι δεν το περνώ!αλλα γενικά δεν εχω κάποιο προβλημα με τον κοσμο,μου ειναι ιδιαίτερα εύκολο να πω σαγαπω στον οποιοδήποτε και οχι μονο το λεω αλλα το εννοώ...θεωρώ ελαφρως κομπλεξικους αυτούς που δεν αγαπάνε εύκολα και τέρμα κομπλεξικους αυτούς που αγαπάνε και δεν το λένε ταχα για να μην πληγωθουν θαρρεις και άμα δεν το πουν θα αλλάξει κάτι στο μεσα τους και δεν θα πληγωθουν,χαζά!

Το πιο ακραίο που θυμάμαι,ειναι μια μερα που καταϊδρωμένη εφτασα σε μια κρεπερη στα Γιάννενα όπου σπούδαζα, εκει δεν μπορούσα να βρω καπνιστό κασέρι με τιποτα και αν η κρεπα δεν εχει καπνιστό κασέρι δεν τρώγεται ρε αδερφέ πως να το κανουμε(εδω να σημειωθεί οτι και την κρεπα την αγαπω)και εκει που ρωτάω με υφος μπανάλ "να φανταστώ καπνιστο δεν εχεται?"μου απαντάει ο αθεοφοβος "εχουμε κοπελιά "κανω ενα σάλτο και εκτοξεύομαι στη αγκαλιά του τύπου ουρλιαζοντας του "σαγαπω,σαγαπω,σαγαπω"! Που να μπει η γυναίκα του ανθρώπου μεσα και αντε να την πισω οτι την προηγούμενη νύχτα οχι μονο δεν κοιμωμουν με τον άντρα της αλλα δεν τον εχω ξαναδεί τον δόλιο που για ενα καπνιστό θα χαλάσει το γάμο του, να με πιάσει και μένα απο το μαλλί να με τσουρωμαδισει η κλωσα και δεν θα μου μείνει μπουκλα για μπουκλα να αναιμιζω,ετσι λοιπον οταν κατεβηκα μου έφτιαξε την κρεπα μου κ έμεινα να την ονειρεύομαι καθώς δεν ξανά πήγα !!! Πες απο ντροπή,πες μην εχει κάμερες το μαγαζι και με έχουν ανεβασει όπου μπορει να φανταστώ πάντως σε φίλες και γνωστές που μου έλεγαν γιατι δεν πας εδω αφού εχει καπνιστο, απαντούσαν οτι ο στόχος μου ειναι να αποκτήσουν ολο και περισσότερα μαγαζιά και οτι δεν σταματάω,αγαπω την αναζήτησή!

Θα μου πεις και μετα απο αυτο δεν το πήρες το μαθημα σου??? Μμμ εν μέρη το πήρα,σταμάτησα να λεω σαγαπω σε ντελίβεραδες,πωλήτριες ρούχων,και στους εργαζόμενους του Γιωτη... Αλλα οχι,δεν θα σταματήσω να λεω ποτε σαγαπω σε φίλους ανεξάρτητα το λόγο που με πήραν η τους πήρα τηλεφωνο, στο αγόρι μου που κανει τοσο υπομονή και με αντέχει,στη μαμα μου και στο μπαμπα μου που συνεργάστηκαν για τη μεγαλύτερη δημιουργία εβερ,στους μαθητές μου που με στηρίζουν τα πιο δύσκολα χρονια,στα αδέρφια μου που μου έμαθαν οτι όσες περισσότερες φας πρεπει να σηκώνεις για να δώσεις την τελευταία και σε όλους εσάς που με διαβάζεται και με ξαναδιαβαζεται ετσι γιατι μαγαπατε και σεις!

                                                                                                            Καλημερουδιαααα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου