Powered By Blogger

Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2015

Μου πέρασες ...





 38.8 ελεγε το θερμόμετρο και ένιωθα ολο μου το σώμα να καίει,ο βήχας που με ταρακουνουσε,σε συνδιασμο με τον πονοκέφαλο με έκαναν να αισθάνομαι πιο αδύναμη απο ποτε...
βιταμίνες,αντιβίωση, φυσικοί χυμοί πήγαιναν κ ερχόταν, ώσπου μεσα στην γκρίνια και στο υπέρτατο αυτο μαρτύριο, μου πέρασε,ναι ετσι απλα μου πέρασε, πως να το κανουμε, ήμουν πιο δυνατή απο αυτο, ήρθαν και καμία χιλιαδα αντισώματα για βοήθεια και τα καταφέραμε ...

Κάπως ετσι πρεπει να εγινε και με εσενα, στην αρχη νόμιζα οτι θα με πεθάνεις, οτι δεν αναπνέω μακρυά σου, οτι δε ζω χωρις εσενα, οταν έφυγες έφυγε μαζι σου καθετί δικο μου και ενω δεν ειχα δύναμη να κουνηθω κλαιγοντας και μιλώντας σε φωτογραφιες, χωρις και αυτές ο δόλιες να μπορούν να μου δώσουν απαντήσεις, ήρθαν τα αντιβιοτικά, 2-3 καλοί φίλοι, ξενύχτια, χοροί, τραγουδια, παρτυ, ηταν ισχυρά αλλα οχι τοσο έλειπε το συμαντικοτερο...Η θεληση μου να γιατρευτω....

Ελειπα εγω, η αναγκη μου να σε κρατήσω τοσο εντονη, ώσπου αυτη η αναγκη μέταλαχτηκε και ειχα τοσο μεγάλη επιθυμία να απαλλαχθώ απο αυτήν την αρρώστια, που τα αντιβιοτικά σε συνδιασμος με την υπέρτατη μου θελήσει με έκαναν να μπορω να σε κοιτάξω τωρα στα ματια και να σου πω...

Μου έχεις περάσει...μου πέρασε οτι αγαπούσα σε εσενα,  μου πέρασε και αυτο που ήμουν με εσενα...Αγαπω αυτο που ειμαι τωρα γελάω, κλαίω, φωνάζω, με εμένα, ζω για εμένα... Και στην ερώτηση σου ¨"ετσι απλα σου πέρασα" η απάντηση ειναι "καθόλου απλα ,αλλα ειλικρινα μου πέρασες"!

Ετσι γίνεται με τους ανθρώπους που μας πληγώνουν, καποια στιγμη απλα μας περνανε,τους ξεριζωνει η δυναμη και η αναγκη μας για υγιη επιβιωση...!
Αυτο που λησμωνουν ειναι πως θέλει περισσότερη δύναμη να πληγώθεις απτό να πληγωσεις...
 Και εκει που εισαι στο κρεβάτι ανημπορος, δίνεις ενα σάλτο πιο δυνατός απο ποτε...ουρλιαζοντας, μου πέρασες...παει μου πέρασες...

Σε ολες τις αρρωστουλικες καρδουλες
                                          περαστικουλιααααα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου