Powered By Blogger

Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2015

Αγίου βαλεντινου







 -Χρονια μας πολλα ,μωρο μου...

Το μυαλό μου γεμίζει ξαφνικά με ημερομηνίες τα φτιάξαμε Ιανουάριο παει αυτο, προταση γάμου Ιούνιο,μεγάλο πατιρντι αρραβώνα γύρω στον Ιούλιο βγάζω βέρα σιγουρευω, τότε που είχαμε χωρίσει για την Χαμουρα και μετα τα ξαναβρηκαμε 6 Μαΐου ωρα 22:15 επανασυνδεση, γενέθλια και οι δυο ειμαστε καλοκαιρινοι τύποι,γιορτές το θυμάται το πορτοφόλι μου, πέρασαν...
Ανασκουμπωνομαι, παιρνώ θάρρος και με υφος με πολυ υφος ,σιγουρη για το οτι κανει λαθος, απαντάω...
-"Γιατι μωρο μου, τι εχουμε ...;"Μεσα μου σκεφτομαι οτι τον κρατάω στο χερι, την πάτησε για τα καλα αυτη την φορα για να μαθει να με κοροιδευει για ην μνημη χρυσοψαρου,θα κανω κατι μουτρα πα-πα-πα ο θεός να σε φυλάει...
-"Εγω δεν ειμαι Αννα,για να μπερδεύω επετείους με γενέθλια" μου απαντάει με ελαφρώς ειρωνικό υφακι,που οταν δέχτηκα την προσβολή έπρεπε να επιτεθω αλλα μαλλον δεν με επαιρνε, γιατι δεν είχε και άδικο πέρσι στα γενέθλια του, η κάρτα  αντί για "χρονια πολλα"του έγραψα "για παντα μαζι" εγω φταίω που πήγε και τα εκανε ολα Ιούλιο...
-"Τοτε τι εχουμε ρε baby ???"
-"Οι ερωτευμένοι ρε μωρο μου...!Αγίου βαλεντινου σημερα..."Μου ηρθε να βαλω κατι γέλια, μα κατι γέλια ...

Συγγνωμη για πιο λόγο, πείτε μου εναν λόγω για να υπαρχει αυτη η γιορτή...;
Οι ερωτευμένοι εχουν την ευκαιρία καθε μερα να εκδηλώσουν τον υπέρτατο έρωτα τους ασε που την συγκεκριμένη φαντάζει τοσο θεατριστικο και ξοδευεις και ενα σωρο λεφτα με βλακειουλες που αναγκαζεσαι να παρεις , οσο για τους καημενους χωρισμενους και ελεύθερους τους πιάνει μια αναγουλα με ολα αυτα και με το δικιο τους οι άνθρωποι..!
Το θεμα ειναι οτι αυτος ο Βαλεντίνος δεν ξερω και απο που κρατάει η σκούφια του, αλλα η ανθοπωλης η ζαχαροπλάστης ηταν ο ρουφιάνος και μεσα στις αναδουλειές βγήκε με τα πάστακια η το λουλούδικο και ελεγε πάρτε κατι σημερα λόγω τς ημέρας.... Ετσι έμεινε και το λουζομαστε όλοι εμεις...

Το θεμα ειναι να εισαι ερωτευμένος καθε μερα,με εκείνον,με εσενα, με τον κοσμο ,τα λουλούδια ,η τον σκύλο σου...με οτιδήποτε, γιατι ο έρωτας αφήνει στα χείλη σου ενα τεραστιο χαμόγελο και μια λάμψη στα ματια που τιποτα και κανεις δεν μπορει να σβήσει ...να ερωτεύεσαι την καθε στιγμή που ζεις, την καθε σου αναπνοή...Και να δεις που ο Άγιος Βαλεντίνος θα σε κανει μονο να γελας με εκείνους τους καημενους που τον περιμένουν πως και πως...μαλλον δεν ξερουν ποσο τελεια ειναι η γιορτη εκεινες τις αλλες μερες, της αναδουλειας του!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου